Laughing Giraffe Queens Of Hearts      

Go Back   Laughing Giraffe > LAUGHING GIRAFFE > GUIDELINES/RICHTLIJNEN
FAQ Members List Calendar Mark Forums Read

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 16th February 2009, 09:52 PM
Helen's Avatar
Helen Helen is offline
chief nitwit/chef beweter

Default About the Laughing Giraffe / Over de Laughing Giraffe

This forum was not created to take any other site's place, but hopefully will be a forum where it's members and guests enjoy participating and visiting.
Dit forum is niet gemaakt om een andere plaats te vervangen, maar hopelijk zal het een forum zijn waar de gasten en leden zich goed voelen, en dat ze graag bezoeken.

The Laughing Giraffe at the Monkeyswedding as a retail store has had a web presence for a number of years and the domain name is paid for(at least for another 5 years I think), so it seemed logical to use the site and most of the name for a forum.
De "The Laughing Giraffe at the Monkeyswedding" winkel heeft een aantal jaren op het web gezeten voor, en de domeinnaam is voor nog minstens vijf jaar betaald. Daarom leek het me logisch om deze te gebruiken, en het grootste stuk van de naam voor een forum.

The site costs me aproximately us$15.00 to us$25.00 a month to keep on the web, which I would have kept going whether or not it was used, so another good reason to use it for something.
De webruimte kost me ongeveer tussen 15$ en 25$ per maand om actief te houden. Dit zou ik gedaan hebben of het nu gebruikt werd of niet, dus dat is nog een goede reden om het ergens voor te gebruiken.

We may also add a Donate button, but for now that is unneccessary.
Er zal misschien een donatietoets bijgeplaatst worden, maar dat is nu nog onzeker.

We are going to be as honest as we can about all aspects of the forum - especially the financial part.
We gaan proberen om open en eerlijk te zijn over alle aspecten van dit forum - zeker over het financiƫle deel.

We would like all members to know that we do not mind how many forums you are members of, but do ask you not to pretend to be someone else. A different name is fine, just other facts.
We willen dat de leden weten dat we het ons niet uitmaakt op hoeveel forums ze lid zijn, maar probeer niet je als iemand anders voor te stellen dan je bent. Een andere naam is ok, maar lieg niet over je achtergrond.

Being members elsewhere helps with information or can solve mysteries.
Ergens anders lid zijn kan informatie verschaffen en mysteries oplossen.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules